Sinds kort heeft scouts Rupelmonde een extra manier om geld in het laatje te brengen, zonder dat onze leden, ouders, sympathisanten meer moeten betalen, via Trooper!

Hoe gaat dit dan precies in z’n werk?

Wel, Trooper geeft ons bij elke online aankoop die u verricht (weliswaar op sommige webshops), een bepaald percentage van het bedrag dat u ervoor betaalt en dat zonder dat u hiervoor extra moet betalen!

Wat moet ik hiervoor doen de eerste keer?

1. Surf naar trooper.be
  2. Zoek naar onze vereniging, namelijk scouts Rupelmonde
  3. Kies de webshop via Trooper waarop u een product wil aankopen
  4. Bestel uw product en u steunt scouts rupelmonde zonder extra te betalen!

Hoe kan u ervoor zorgen dat u het niet vergeet bij een online aankoop? Installeer het trooperbotje via https://www.trooper.be/nl/trooperbot, een plug-in voor de browser van uw computer! Ook kan u een sticker op uw computer plakken die u via ons kan krijgen. Let op met het trooperbotje want het werkt niet voor alle sites, het beste is dus gewoon dat je er zelf aan denkt bij elke online aankoop

Wanneer dit is geïnstalleerd, komt er telkens een pop-up tevoorschijn wanneer je je op een deelnemende webshop bevindt en scouts Rupelmonde moet kiezen om ons te steunen.

Bedankt om ons via deze weg te steunen! Het kost niets extra en nadat je het één keer hebt gedaan, is het zelfs amper een moeite om ons te steunen.