Pallieteravond

De pallieteravond is het oudste evenement van scouts Rupelmonde. Tijdens deze avond kan iedereen komen eten en genieten van het befaamde varkenshaasje met kroketjes. Tijdens hun eten kan men genieten van de foto’s van het kamp. Achteraf kan er nog gedanst worden.

Datum: 12 november

Doelpubliek: zeer ruim, want ouders, leden, sympathisanten en andere jeugdbewegingen.

Fakkeltocht

Op deze mooie winteravond, organiseren wij een wandeltocht door Rupelmonde. Hierbij krijgt iedereen een fakkel en wandelen we onder begeleiding van het trommelkorps.

datum: 10 februari

Carnavalbal

Tijdens en na de stoet gaat het dak van de tent eraf in Rupelmonde! om 22u is er telkens een gratis vat en vergeet je zeker niet te verkleden, dan wordt het nog leuker!

Datum: 19 februari

Kinderfuif

Alvorens de jeugd losgelaten wordt op de dansvloer is het eerst de beurt aan de kleintjes. Hierbij wordt tal van randanimatie voorzien.

Datum 25 maart

Rad van fortuin fuif

Naar jaarlijkse traditie organiseren wij onze befaamde rad van fortuin fuif. Het concept is dat er om het uur aan het rad gedraaid wordt om het volgende muziekgenre te bepalen. Voor deze fuif komt jeugd van heinde en ver naar Rupelmonde. Tijdens de fuif vloeit het bier rijkelijk en worden er heerlijke hamburgers aangeboden.

Datum: 25 maart

Doelpubliek: Jonge generatie van 15 tot 30 jaar van Groot-Kruibeke en ver daarbuiten.

Koercafé en jinfrituur

Tijdens dit evenement kan op onze koer genoten worden met veel vrienden en/of familie van een drankje, een cocktail en lekker smeuïge frietjes.

datum: 12 mei